maanantai 26. kesäkuuta 2017

SNY-kevään päätös

Kevään viimeinen SNY-paketti saapui jo viime viikolla, mutta nyt vasta ennätän ja saan aikaiseksi kertoa, mitä paljastuspaketti sisälsikään. Ennen SNY-paketin saapumista sain kuitenkin pullean kirjekuoren suoraan postilaatikkoon. Hieman ennen kirjeen saapumista, olin saanut kyselyä, omistanko ompelukonetta ja jäin miettimään, mistä oikein mahtoikaan olla kysymys.


Salainen Neuloja oli halunnut kiittää minua huivikilpailuun osallistumisesta ja nyt minä puolestaan saan kiittää häntä! Kirjeestä löytyi siis raparperiohjeen sisältävä kortti, hauska käsityöaiheinen tiskirätti, kirjailtu kaurakoru-paketti sekä Punarinta huopaeläin-tekemispaketti. Kiitos ihan hirmuisesti ihanasta yllätyksestä, Salainen Neuloja. Mutta ilmianna toki henkilöllisyytesi!


Myös kevään viimeinen SNY-paketti sai aikaan ihastuneita reaktioita. Paketista löytyi muhkea kerä ihananväristä Hot Socks Samba-lankaa ja langalle sopivat 2,5mm puikot. Lisäksi paketissa oli hedelmäisen tuoksuista Oriflamen saippuaa ja kesän ensiapupakkaus eli pussukka, jossa oli meille neulojille tuikitarpeellisia tarvikkeita aina palmikkopuikosta mittanauhaan ja napeista handmade-merkkeihin. Parini oli myös askarrellut itse kauniit, helmikoristeiset silmukkamerkit, jotka näkyvät oikealla kuvassa. Paketissa oli myös herkkuja tumman suklaan muodossa, mutta ne karkit on ehditty jo syödä. Paketin mukana oli myös kirje, josta selvisi, että kevään aikana minua on ilahduttanut Anne-Marin tekeleet blogin saman niminen emäntä. Kiitos Anne-Mari tosi paljon mukavasta ja jännittävistä paketeista, joista on iloa minulle pitkään. Aivan täyden kympin arvoisesti onnistuit minulle paketteja kokoamaan. Harmillisen vähän olen saanut lähettämiäsi lankoja koukulle tai puikoille, mutta aikanaan kaikki langat päätyvät kyllä varmasti käyttöön ja suunnitelmiakin on. Huhtikuun paketista saamastani langasta olen saanut sukat neulottua jo aikaa sitten, mutta pitäisi vain saada kuva niistä napattua. Mutta kaunis kiitos Anne-Mari vielä tästä keväästä, hieman haikealta tuntuu minustakin, kun tämä nyt loppuu.  




1 kommentti:

  1. Kiva juttu, nähdä että paketti on päässyt perille. Tuttua, ettei se insipiraatio aina syty heti uusille langoille. Ja voihan langat laittaa eteenpäin, jos meinaa jäädä vuoksiksi kaappiin marinoitumaan. Mukavaa kesää sinulle ☀

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)